Friday 24 February 2012

monyet menyerang!

Assalamualaikum. kembali lagi untuk kisah aku seterusnya. hehehe. errmm.. untuk sem kedua nih, alhamdulillah. semakin oke. just 2, 3 hari permulaan sem baru nih agak kelam kabut sikit. biasa la, masalah jadual semua. dalam sistem lain, then bile mintak timetable dekat fakulti lain pulak masanya. haihh. macam-macam. apa-apa pon, kosmate aku semakin kecoh weyh! sonok aku dengan dieorang. dulu, semua macam malu-malu. sekarang, dah macam satu family besar lak. suke-suke! hehe.. btw, aku selalu dibuli... sebab aku je macam budak-budak lagi bile nak banding dengan dieorang.. hahhaaha.. *perasan muda :D pape pon, aku happy sangat!

so, berbalik dengan tajuk aku tuh. Actually, hari kedua untuk sem kedua nih, monyet serang bilik aku lagi! hehe.. dulu, time first sem exam week monyet curi roti aku. geram gilak! baru berangan-angan aku nak breakfast roti before pegi exam. dan-dan petang tuh jugak monyet kebas dulu. hukhukhuk.. tapi, lain lak untuk sem nih, sebab die just geledah je bilik aku, yang tak tahannye, meja study aku je yang dier keje kan. meja roomate aku, sikit pon die tak usik. haihh. ape salah aku? tapi, sian jugak kat monyet tuh, die just nak cari makan je.. meja aku memang clear dari makanan. kalau dalam loker, jangan tanye laa... hahahha. padan muke kau monyet! :D kat bawah nih gambar selepas monyet masuk..
tarraaa...!! hehehe..


actually, semua barang tuh dalam box biru, and box tuh, jatuh dari rak atas meja nih. Alhamdulillah la, monyet tuh tak koyak ketas-ketas aku. especially, Quran kat tepi tuh. kalau tak, menangis la aku. hahhaha..

so, untuk 3 minggu awal nih, ada 2 program aku berpeluang untuk join. minggu depan, program untuk malam anugerah seni. aku bawah ajk multimedia. sekarang dalam proses nak siapkan. hopefully, dapat hasilkan yang terbaik untuk persembahan multimedia yang terbaik nanti! hehe.. doakan ek. then, lepas program nih selesai. next weeknye, ada MITRAD (minggu ICT & keterampilan diri) under UPSM (unit pembangunan sumber manusia). untuk program nih pulak, aku jadi urusetia post program. and, buat masa nih, program nih la yang terbesar aku berpeluang nak rasa. huhuhuhu. so, aku harap dapat la bagi komitmen yang sebaiknye untuk program selama 4 hari nih.. insyallah.. :) oh ye, esok nak pegi water wonderland melaka..!! huhu.. hope, semua selamat.. aminn..! so, nanti aku update lagi blog nih oke! :)

No comments:

Post a Comment