Sunday 19 February 2012

selamat bertemu semula

Assalamualaikum. hai korang. dah lama sangat aku tak update blog nih kan. huhu. disebabkan kemalasan aku untuk menaip yang memang tahap dewa tuh, so, memang bersawang la blog nih. hhuhu. btw, aku baru habes cuti sem. macam mana cuti korang? best? aku, boleh laaa... hee.. :D

cuti kali nih, agak best jugak. for the first time family aku plan pegi holiday. cuti hari tuh pegi langkawi. plan next year, maybe ke melaka pulak. howyeah..! hehe.. harap-harap la jadi. aku nih memang kaki berjalan poonnnn.. :D kalau boleh, aku nak pegi sampai ke sabah sawarak nun. tapi, kat semananjung nih pon tak abes pusing lagi. huuhu. cuti nih, sumpah banyak kali jugak la aku jenjalan. so, duit pon semakin berkurang. tapi, tak ape. janji aku puas! hehe. thanks la dekat member aku yang lepak sesame time cuti tuh. :) sangat hargai lah..! hehe. lain pulak kalau aku stay kat uni nih. memang sangat double triple jarang aku keluar. Alhamdulillah la member aku kat sini, bukan kaki lepak. sebab tuh bile aku kat uni nih, aku baik cikit. hahaha. *perasan :D kalau aku keluar pon, just nak beli barang-barang penting je. and kalau ngidam nak makan sedap-sedap sikit. huhu. nak tahu sebab ape aku malas nak keluar sangat? sebab aku tak suke naik komuter tuh. dah la makin ramai orang. so, makin sendat komuter tuh. dah macam sardin! lagi-lagi kalau nak g mid, jauh! nak bertahan dengan orang yang sangat sesak dalam tuh. memang aku tak la kannnn.. hehe. pernah sekali, hari tuh sampai aku muntah dalam komuter tuh sebab ramai gilak orang. plus, sangat panas dalam tuh. Alhamdulillah ada sorang mak cik tuh tolong aku. dia bagi minyak sapu. even, ubat tuh dah habis sebenarnya, tapi mak cik tuh pakse jugak minyak yang ada sikit-sikit tuh keluar. hehe. thanks mak cik! :D

sooo.... esok bermula sem 2! hehe. aku semangat sikit kali nih. huhu. tapi, bagus la kan. jangan semangat nih kejap je sudah la. tapi, biasenya macam tuh lah! hahahhaa...! :D kalau korang bace, doakan aku kat sini baik-baik je ek. hehe.. :) semoga sem kali nih lebih baik dari yang lepas. aminn..!

oh ye, pasal result hari tuh. aku, Alhamdulillah la.. :) so, yang mane kurang memuaskan tuh. korang buat terbaik lagi okeyyhh... tak ada siapa yang mampu ubah nasib kita sekarang melainkan diri kita sendiri kan? hehe. *cewah! :D peringatan jugak untuk diri aku sendiri.. so, chaiyok3! hehe. good luck ye, kawan-kawan yang lain.. semoga dapat tempuh segala-segalanya dengan tenanggg.. insyallah.. amin..!

No comments:

Post a Comment