Sunday 19 June 2011

esok!!

assalamualaikum..

esok?? kenape dengan esok?? meh sini..nak story sikit...kalau nak tau, abeskan bace entry ni..
kalau tak nak tau, tak perlu bace! senang! hehehe..

sebenarnye, esok aku ade test JPJ..hahha..aku amek lesen kerete..! hehe..aku tak sabar nak amek nih..
poyo je..harap sangat amek sekali nih je..tak mau repeat..macam menyusahkan je..doakan untuk
aku esok ye! boleh buat dengan jayanye! tak tau la perasaan aku lepas test esok..kalau lulus..bak kate kakak
aku, kalau tak lulus..ko tak yah balik rumah..duduk je kat LSA 2..buat test sampai lulus..hhaha..bengong..
insyallah, aku cuba buat yang terbaik! hopefully, everything is okey..!  hehehe..dah dapat lesen nanti, belom tentu aku boleh gerak mane-mane...hurrmmppphh... :( tak pe2, yang penting ada lesen! :) hehehe..


oh ye, cakap pasal arini...hari ini hari bapa..family aku tak la sambut..sebab hari-hari, hari bapa! hehehe..
so, aku just nak ucapkan selamat hari bapa kepada semua yang bergelar bapa.. :) 

sampai sini jela nak share, esok aku cerite macam mane test aku ekk...doakan aku ye! :))

No comments:

Post a Comment