Wednesday 29 June 2011

nak mimpi yang indah lagi!

Assalamualaikum..

yee..malam aku yang sangat-sangat bosan..
melayan lagu yang agak enak di dengar..
tuh je pon, sahabat setia aku tyme kebosanan tahap cipan, cipun semua laa..

so, decide untuk tido..
sebelum tido, perkare biase aku buat..
tengok fon..haha..wajib!
tengok mesej yang buatkan aku tersenyum..
bile dah senyum, baru la nyenyak aku tido..
mimpi yang masyuukk nye aku dapat..hehehe..

harap-harap KAU datang lagi dalam mimpi aku..
tak dapat tengok yang real..
muncul dalam mimpi pon boleh..haha..

so, wahai cik berry ku sayang..
macam biase, aku perlukan kau lagi..
temankan aku tido yee...
nak pelok kau ketat-ketat..
aku sayang kau sangat..
tak boleh aku tinggal kau sorang-sorang..
jangan risau ye, kau akan sentiase bersame aku..:)
tak nak abai kau dah!! aku janji!! 

ohh yee, berry tuh name manje untuk satu-satunya bear besar punyyerr yang aku ade..
pemberian dari orang tersayang..:)
 

No comments:

Post a Comment