Tuesday 28 June 2011

tafsiran mimpi ular

Assalamualaikum..

bile tahap kebosanan aku tahap dewa..aku tengok-tengok laa fb member-member aku..then, aku ade terbace laa kat wall sorang minah nih..pasal mimpi ular..so, aku  macam tertarik laa dengan tajuk die tuh..aku pon click laa..sebab aku banyak sangat dengar citer pasal mimpi ular nih..mak aku selalu cakap, mimpi ular nih ade orang nak datang minang! wah!! hahah..kalau ade pon, nak mintak pospone dulu ley tak?hahah..aku dah ready, datang balik erkk..haha..

sebenarnye, aku sendiri ade pengalaman mimpi macam nih..huhu..tapi, aku let go jelaa..anggap mainan tido je..tak de lak pulak sampai nak google..huhu..yang ni ape yang aku bace la..nak percaye sangat pon tak ley gak..tapi nak share jela..

Tafsiran mimpi mengenai ular :
-Jika
bermimpi digigit ular, maka pertanda akan mendapatkan pasangan hidup.
-Jika bermimpi melihat ular
yang banyak, maka pertanda akan mendapatkan kebahagiaan yang tak terduga.
-Jika bermimpi dikejar ular, maka pertanda ada seseorang yang mencintai Anda.
-Jika bermimpi melihat ular masuk rumah, maka pertanda akan kedatangan tamu yang membawa kebahagiaan.
-Jika bermimpi dililit ular, maka pertanda akan melaksanakan hajat. 


Ada beberapa kemungkinan..

-Mengikut tafsiran lain, bila anda telah bernikah dan bermimpi akan ular, bermakna akan memperoleh kemakmuran hidup.
-Dan sekiranya bermimpi dikelilingi banyak ular, bermakna firasat akan banyak orang yang memusuhi anda.(mungkin ada orang yang memusuhi isteri anda)
-Yang terakhir,ada yang menyatakan itu petanda bahawa ada seseorang meminati isteri anda.
*Tapi jangan terlalu mempercayai sangat tentang tafsiran mainan tidur ini.Allah lagi Maha Mengetahui..

lepas aku bace taksiran nih, memberi aku satu senyuman yang agak lebar laa..hahha..kiranye, mimpi ular tuh memang ade kaitan dengan pasangan hidop..:)
cakap pasal pasangan hidop nih, semua orang nak kan yang terbaik..kalau yang si perempuan lak, nak kan laki yang hensem2..*aku tak, aku pandang pada hati..hehh...yang si lelaki lak, pandang yang cantik2..pandai masak..huhh..

aku, sebagai wanita yang sejati, nak kan future husband yang boleh pimpin aku...aku hanye mampu berdoa..ALLAH lagi mengetahui yang terbaik untuk aku...so, pada bakal suami aku..bekalkan lah ilmu agame mu di dada...:) 


No comments:

Post a Comment