Thursday 23 June 2011

sekian lamanye...

Assamualaikum..

firstly, sory la ye..aku mungkir janji..huhu..sebab??
refer dengan entry aku sebelum ni..aku nak cite pasal test aku tuh...huhuhu...
segan la nak bagi tahu..huhu..
btw...
aku LULUS
cis, dengan bangge nye die bagi tahu..haha..
 
alhamdulillah..sekarang aku dah ade lesen kete..huhu..
pasni, leh la nak gerak mane-mane aku suke..
tapi, tak semestinye jugak...
mak aku tuh..bukan bagi sangat pon...haha..
tak pe, janji dah ade lesen..mane nak tau...
aku dapat universiti mane-mane nanti..
leh aku sewa kete..g shopping! hahah..
okeyh..dah ade niat gitu...heheh..
 
semalam, lepas je lesen aku siap..
aku terus bawak parents aku pegi tabung haji..
walaweyh!! lesen maseh fresh lagi 2..haha..agak bangge sikit..
even mase aku bawak tuh, maseh ade banyak lagi yang aku lemah..haha..
especially, nak parking...huhu..
susah la nak agak-agak jarak..pastu nak control stering...menci3!!
tapi, xpe..ade mase lagi nak tingkatkan prestasi!! haha...
biase la, budak baru nak berjinak2 dengan steringkan..huhu..
 
p/s: yang penting aku nak bawak kawan special aku..just tunggu mase nak buat kejutan untuk die!!huhu..
 

No comments:

Post a Comment