Monday 5 September 2011

First step

Assalamualaikum..

esok aku dah gerak pegi KL.. stay umah abang aku kat selayang sehari.. then, hari rabu aku daftar.. huuhh..macam biase.. bile tengok barang2 aku yg dah siap packing tuhh.. tetibe rase sebak lakk.. aku rase, aku ade kat umah ni or tak ade.. dieorang tak terase pon~~ huhh.. aku je yang lebih2 ann?? hehehe

harini sahari suntuk aku shopping ngn ida. member baik aku..kalau nak tau pasal aku, tanye je die ! hahha.. alhamdulillah, dari pagi kteorang kua sampai petang baru balik.. semua bende dah setel ! hehe.. pape pon, aku harap semua urusan aku dipermudahkan lepass nih.. amin !

sebenarnye, before aku tules blog nihh.. ade something yang aku terbace.. aku dah penat prob yang same..
aku tak mampu nak ubah pape dah.. ape yang penting, soal diri aku..cam ne nak jadi terbaik untuk orang yang aku sayang.. kalau diri sendiri pon tak terurus lagi kan.. nak kan something tuh semuanye mule ngn diri sendiri.. aku tak kan berhenti doakan untuk kita.. insyallah~~

pendek kan cite.. lepas nih, aku makin jarang update blog kot.. itu pon, kalau wifi kat ukm tuh baik punyeerr.. memang selalu kot aku on9.. huhu.. okay la, itu sajee.. :DD


No comments:

Post a Comment