Friday 2 September 2011

The last

Assalamualaikum.. okay, tetibe macam excited lak nak merapu2 kat blog nihh.. hee..! btw, tadi aku shopping lagik ! hahha.. dapat la kutip sepasang blous tadi.. sangat bez rasenyer! hehe..

oh ye, next week aku dah kene gerak pegi bangi.. huhh.. sedeh lak..tapi, hmmm... ntah laa.. semakin dekat, macam2 lak aku pikir.. actually, takot aku tak boleh jage diri kat sane tuhh.. haiihh..! risau tersalah pilih kawan je.. hanyut la nanti.. aku doakan semuanye baik2 ! dan, aku mengharap sesuatu sebenarnye, biler aku dah cukup 3 tahun kat sane.. insyaallah, moge2 DIA bagi aku kekuatan and hidayah.. amin3 !

semalam, last aku dengan dia jumpe.. sadis lak biler teringat tyme kiteorang jumpe semalam..*nak nangis jap  baru rase nak nangis?? rugi jelaa ! hee.. sumpah, semalam lepas je die hantar aku balik rumah, rase macam tenang sangat.. tak tahu kenape.. mungkin aku boleh terime keputusan nihh.. alhamdulillah.. :)

and aku akan ingat 1 Sept 2011 nihh sampai biler2 ! hehe.. kenape kiteorang buat keputusan untuk tak jumpe lagi, bia la antare kami saje.. :)

special untuk dia,
thanks for everythings..
mekaseh, nasihat macam2 semalam..
dekat sane, jage diri baik2 k..
kurangkan mase nak bersosial okeh..
yang penting, jangan tinggal solat.. :)
lepas nih, belajar serius2 okeh.. 
*teringat lak muke die tyme luahkan nak belajar betol2 sem depan.. T.T
dan tetap pesanan yang same jugak..
rasenye, dia tahu ape yang aku nak cakap kan..
dalam doa aku sentiase ade untuk dia..
moga2, janji dia dengan aku tak pernah berubah and tak kan berubah.. amin !
doakan jugak semoge ape yang kite nak tuh terjadi jugak ye !




No comments:

Post a Comment