Saturday 17 September 2011

nothing

Assalamualaikum. huhh. lame jugak aku tak update blog nih ye. huhu. so, macam mane life aku kat uni? buat mase nihh, everything oke saje. tapi, aku maseh jeles dengan kolej-kolej lain. zaba, kkm. itu antare kolej yang baru aku explore. perrghh.. memang 5 bintang lah. haha. besar lak tuh. korang cakap je nak ape. semua ade. kalau la kolej kkm dekat dengan kolej aku. memang tiap2 hari aku makan kat sane. huhu. kiteorang pggil zaba tuh, kolej swasta sebab makanan die agak mahal laa. huhu.

pasal roomate baru aku. oke laa. setakat yang aku kenal die nih. orang batu pahat, Johor. first tyme aku jumpe die, bende pertama yang aku tengok. die macam ganas2 gituu.. hehe. tapi, kadang2 tuh nampak la jugak die mcam control2 ganas die tuh. haha. btw, aku lagi suke kot perempuan macam tuh. bagi aku, kebanyakan perempuan tuh, jenis selambe sikit. tapi, kalau ganas nye terlebih dah sampai tahap mulut tuh macam longkang. memang aku tolak tepi la. hehe..

buat mase nih, kelas aku oke je. tapi, just 2 hari je kelas aku sampai 6 petang. yang lain just ade 2,3 kelas je untuk sehari. memang best cikit la. huhu. setakat nih baru nak manje2 dengan programming. huh. agak susah. tapi, tak ape, baru lagi kot. baru explore cikit je. huhu. btw, aku maseh tak dapat rase lagi life kat uni. aku rase maseh kat matrik lagi laaa.. :(

oh ye, hari tuh. aku naik komuter sorang2 weyh! sumpah aku cuak giler. kalau kat ipoh tak ape la lagi. ni Kl. giler ape? orang kampung masuk bandar kan. memang cuak habis la. haha. first tyme aku naik komuter dengan dia la! hee. #tetibe. tapi, aku agak tak selesa la dok dalam komuter tuh. sebelah aku laky, depan aku lak. couple. ya allah, sumpah annoying giler couple nih. hehe. dah sampai kl sentral tuh aku sesat weyh. haha. tak jumpe jalan keluar. haha. penat kot pusing2 situ. dah la besar. kelam kabut giler ann?haha. tak ape la, bile lagi aku nak tahu kalau tak belajar. ye dak?? huhu.

itu jela cite the latest aku kat ukm. huhu. lepas nih tak tahu la macam nye pulak. huhu. btw, doakan aku selamat disini ye. moga2 diberi iman yang kuat. AMIN !

No comments:

Post a Comment