Wednesday 28 September 2011

just to say..

Assalamualaikum. hai korang ! agak lame aku tak update blog nih ye. huhu. bukan ape. cume, busy sikit. #konon. hehe.. last week, aku join khidmat masyarakat kat Kajang under kolej aku. saje suka-suki. hehe.


Oh ye, dah lebih kurang 3 minggu aku kat sini. aku bahagie je kot kat sini. hehe. member aku pon, oke saje. huhu. tapi, ade sorang member aku yang unik jugak la kot. ya Allah, sumpah kalau die jalan dengan aku or duduk sebelah dalam kelas, macam2 taktik aku nak lari dari die. haha. sebabnya, aku tak suke sembang ngn die. meleret2 la die cakap. haha. seyesly, sangat2 tak suke. :( so, sory la ye.. kalau kau ade terperasan aku buat macam tuh. mintak maap! :D

hari nih, pesta konvo dah pon selesai. semalam aku pegi, tak mende yang menarik pon. haha. aku tak paham asal member aku ade yang pegi sampai 3,4 kali. maybe, sebab ade artis je kot. semalam, sofaz buat konsert kat sini! haha. dah la jauh dari kolej aku. so, tahap malas aku tuh memang tahap dewa punye lah nak pegi pesta tuh! hehhe.

pasal study aku lak, hmm.. oke jugak kot. baru nak bermanje2 dengan programming. mule2, nih agak best la. sebab belajar bende yang baru kan.. hahah.. daann.. assignment aku pon dah ade yang kene setel minggu nih jugak. hadoi, sabau2.. aku tension sikit. dah la dengan masalah lain lagi. tapi, prob tuh. aku tolak tepi dulu la. study aku lagi penting ! #semangat.

secare rasminye, cewah ! aku dah jadi sakretriat under jaksa ICT.. abg azri ! 2 hari lepas discuss untuk program kiteorang nanti. insyallah, aku dan seangkatan sakretriat under jaksa ICT handle megaprogram. yang libatkan satu uni aku. besar kot ! huhu. antare programnya, PC fair, fotografi, robot talent, games tuh semua dalam perancangan saje. kalau jadi, kiteorang bergabung dengan jaksa ICT KUO. around 16 orang saje sakretriat under jaksa nih. huhu. harap2, program tuh jadi jugak nanti. amin ! :)



No comments:

Post a Comment