Sunday 28 August 2011

shopping raye


Assalamualaikum..

semalam baru jee dapat shopping..!
tunggu nawi setel keje dulu..
ingatkan dah tak ade harapan nak spend mase sesame..
at last, dapat jugak! btw, thanks ye ! :)

sadisnye semalam, jalan punyer jalan kat ipoh parade tuh...
punyer banyak kedai kasut dekat situ..
sepasang kasut je aku berkenan dihati.. *cewah ! :D
comel kot kasut tuhh..
tapi...biler aku mintak saiz kasut aku..
abesshh !! berkecai harapan aku nak beli kasut tuhh... :'(

oh ye, semalam first tyme kot aku berbuke dalam kete.. ! haha..
memula, berhajat nak makan kat foodcourt jj tuhh..
dapat duduk kejap jadi laa..nak batalkan puase je pon..hehee..
puas nawi cari tempat, tapi penuh ! 
aku lak, tetibe teringin nak makan wedges..
dengan harapan ade tempat kiteorang nak duduk..
malangnyee...kfc pon penuh jugakk.. :(

lepas selesai berbuke and solat semua..
pegi gerbang malam lak..
sebab nawi nak carik payung pemegang samurai..
*err...betol ke nama payung tuh??
sumpah weyh, pegi sini tergugat iman aku tengok handbeg..haha..
sumpah, banyak giler choice..
bajet, nak la kutip satu..hahha...
tapi, belek2...banyak lak yang aku berkenan..
last2, aku malas nak beli...haha...

penat berjalan.. kami makan lagik ! hee..
super best ! suke lak makan kat dataran tuhh...
bertemankan bunyi mercun..hehe..
first tyme kiteorang lepak situ tyme malam2..huhu..

p/s : thanks to nawi sebab teman saye pegi shopping.. :) btw, sory sangat3 pasal salah faham cikit ekk..at last, dapat jugak shopping sesame..berbuke sesame kan! :DD
yang penting, semalam happy sangat5 ! :))





No comments:

Post a Comment