Wednesday 24 August 2011

kembali semula

Assalamualaikum..

lame jugak aku tak update blog kan?? hehe..
sory..disebabkan masalah tertentu, aku tak boleh nak online..huhu..
btw, thanks kepada mereka2 yang tertanye kabar aku disini.. *cewaahh..!
haha..alhamdulillah..aku sehat2 saje..masih diberi kesempatan untuk hidup.. :)

oh ye, terime kasih kepada kalian yang wish beday aku hari tuhh..
semoge hidup kalian semua dirahmati jugakk.. aminn..! :)
seperti biase, makin tua..makin hilang moment yang manis tyme beday..huhu...
btw, tak kesah sangat KOT..hehe..
dapat buat aku tersenyum pon, dah cukup agong! ahaks ! :D

teringat lak zaman sekolah dulu..
roomate aku ajak member2  satu floor aku tuhh...
datang bilik tepat2 kol 12..!
giler weyh...! ramai nak mampos! teruje sangat !
tuh semua idea roomate aku..hahha..
yang best nye, salah sorang roomate aku nyanyikan untuk aku...
*seyes, suare die memang sedap !
waahhh...! tacin siott... menangis sebab happy gilerr..
nak aku nyanyikan balik tak?? heheh..
*okay, ehem3..

hari ini, hari rabu.. 13 hari bulan lapan..
selamat hari lahir..aku ucapkan kepada mu..
insan tercinta..
dengan doa setia..
semoga panjang umur..
aku ucapkan kepada mu insan tersayang..
selamat hari jadi sakinah... :))

kalau perasan lirik die dari lagu Flop Poppy, Suziela..hehe..
abes je lagu nihh.. tetibe member aku serang aku..
sapukan colgate kat muke and badan aku.. 
best weyh! rase sejuk semacam..haha..
rindu lak zaman maktab dulu..tapi, lepas je semua tuh berlalu..
kat matrik, tak ade dah macam tuh lagii...rindu la moment macam tuhh.. :'(
 kalau la masa dulu2 leh putar kan balik...
kan best... heheh...
orite, buat mase nih saje.. next tyme, aku update lagi ! :)







No comments:

Post a Comment