Tuesday 2 August 2011

semoge berjaya!

Assalamualaikum..

terase rindu lak kat mrsm aku dulu..
actually, aku tak ade pon member yang rapat kat sane..
lepas abes sek dulu, semua dah sibuk hal masing-masing..
lagipon, kebanyakan antare dieorang semua dok KL nunn...
memang payah la nak lepak sesame..
btw, even aku tak rapat sangat dengan korang pon..
tapi, dalam diam..aku amek tahu pasal korang jugakk..:) *cewah..!
tadi tengok wall Fb maktab aku..
ramai member aku yang dah fly dan bakal fly..

antare yang aku tahu..
Masnor n Syina di russia..
 Jasmira brawijaya.. 
Aqilah Razali n insyallah Amal Amran, Iskandariah Mesir.. 
Amal Rosli lak insyallah Makassar.. 
Kamil Azizi, Tasmani..
Ain Hazira, minah nih tak silap aku bakal fly ke Australia..
Fikri, michigan..
Aliyudin, Australia..
Amirah Lina, Nadia Ali, Amira Haziqah bakal ke India..

dannn....
tak lupa jugak member aku tyme kat aminuddin dulu...
Nur Hakimah Hidayah Rahim..
sekarang ade kat Alexandria University..
bakal doktor gituu... :)

wahhh...! dah list macam nihh.. 
ramai jugak yee...huhu..
btw, aku bangge dengan korang semua..
aku doakan korang semua berjaye dunia dan akhirat..
insyallah... :)

No comments:

Post a Comment