Monday 1 August 2011

berikan ku peluang

Assalamualaikum. semua orang tak penah buat salahkan? biasela, kite kan manusia biase..tak kan lari dari buat kesilapan.. huhu..yang tu lahh ayat yang selalu aku dengar..hee. btw, aku baru lepas termenung jauh sebentar, sampai tak sedar air mate tetibe mengalir..cukup la ape yang aku dah buat semalam. biarlah yang tuh adalah yang terakhir..

lepas abes cuti nih. life aku kat uni nanti for sure agak mencabar jugak. ape-ape pon semoge Dia beri aku kekuatan untuk tempuh semua tuh. dan lepas nih aku akan try berabis untuk ubah diri aku jadi lebih baik dari sekarang. Insyallah.. dalam mase 3 tahun yang sangat lame nih. aku berharap untuk jadi orang baru. btw, aku harap moge2 Dia ampunkan ape yang aku dah lakukan selama nihh. tarik nafas...betol kan niat..aku nak berubah kerana Dia. hanye untuk mase depan aku. untuk jadi ibu yang terbaik untuk anak-anak dan terbaik untuk suami aku. kalau aku still lagi dengan perangai lame nih. macam mane nak didik dieorang...hurmm...Insyallah..aku boleh! yang penting, niat aku hanya kerana Dia.. amin~~~


No comments:

Post a Comment