Tuesday 9 August 2011

memang terbaik la kaann...

Assalamualaikum.
mase sahur yang macam..huh! tak tahu la nak cakap macam mane..
begini ceritanye, pagi tadi aku bangun sahur dengan muke yang girang giler la kann..
sebab lapar yang teramat sangat..
dari tengah malam lagi perut aku berbunyi mintak makanan..
memang tak lena aku tido..

okay, aku pon duduk kat bangku makan tuhh..
tyme nih, muke happy giler..
sebab tengok telor goreng yang panas2 lagi tuhh..hahha..
tengok lauk2 kat atas maje tuh pon dah macam besar,kecik je..hahha..
makan la 2,3 suap..
then, aku terase asal punggung aku basah semacam je nihh..
tetibe....!! maakkk....!!!!!!!!!!
nape tak lapkan tom yam nih semalam...???!!!
kuah tom yam ni memang mak aku buat tumpah semalam..
mak aku cakap, nanti la mak lapkan...
tuh, semalam punye cerite..
hari nihh, mak aku bagi respon terbaik la kan..
mak aku gelak kuat2???!!!
muke yang happy tuh berubah jadi muke geram + muke tahan sabau gituu...
pegi la dapo..basuh kan seluar aku yang terkene kuah tom yam tuhh...
lepas tuhh, sambung makan balik...

tetibe......
3 minit kemudiannnn.....
.....
........
............
................
*loading dulu...hahha..

kali nih lauk ayam masak merah lak punye cerite..hahha..
kakak aku nak amek lauk tuh nak bagi laki die..
lauk tuh memang dekat je dengan pinggan aku..
tyme tuh, dalam hati aku cakap..
"care budak nih amek lauk lain macam jee...amek jela cepat..."

then, lepas je pinggan tuh diangkat..
air milo aku yang panas lagi tuh terjatuh !
ya allah..memang uji kesabaran aku betol weyh..
abes peha sebelah kiri aku nih kene mandi dengan milo panas tuhh...

aku pon terbangun !!
panas siottt....!
terkejot segala urat yang ade..hahha..
tak pasal2, haa..sudah..!
air mate aku dah berlinangan...hahha..
sumpah malu...abang ipar aku tengok aku nangisss.... :(

terus pegi dapo..dengan jalan ala-ala terkangkang gitu..hahha..
sambil pegang seluar aku yang kene air milo tuhh...
sadis gilerr....aku makan sikit je sahur tadi..
tak abes pon nasik tuhh...
hilang selera aku..
perut aku pon dah kenyang kene mandi dengan air milo..hahhaha..
memang terbaik kann...lepas satu, satu aku kene..
dugaannn...sabar jelaahh... :'(





No comments:

Post a Comment