Sunday 31 July 2011

ogos!

Assamualaikum. okay, bermula kisah di bulan ogos! oh ye, selamat berpuase semua! semoge dibulan yang mulia ini dapat la kite rajin-rajinkan diri beronline dengan Yang Maha Esa. semoga diampunkan segala dosa. samada dosa kecil mahupun besar. mudah-mudahan.. :) dibulan ogos nih pulak. aku inginkan bulan yang paling happy! :) dan yang paling penting, mahukan bulan ini lebih baik dari bulan ogos tahun lepas! :D


semalam, rasenye semua soalan yang aku tertanye selama nih terjawab kot. hahha. btw, nak pendekkan cerite, aku tetap tunggu dan lihat saje ape yang terjadi untuk 3 tahun yang akan datang nih. apa-apa pun aku akan terus berdoa. semoge segala impian aku dan dia tercapai jugak satu hari nanti dan dipermudahkan. Insyallah.. terime kasih ye budak busuk! :DD


*sory, curik gambar nih! actually, aku suke tengok dia pakai baju kemeja putih! Oppss! hee.. background die cantek kan??? suke3!! :DD

yang nih hadiah dari China! budak busuk kat atas tuh bagi. dapat peluang pegi sane kann... :DD nanti kalau ade peluang, kite pulak berdue g sane ye! hee.. btw, thanx sangat3! 100% cantek! *orang gile beg kan, excited lebih. hahhaha..


No comments:

Post a Comment