Friday 8 July 2011

aku dan YM

Assalamualaikum..

seyes, aku dah addict ngan blog nihh..
dalam satu hari tuhh aku tak tahu laa berapa akunye post..haha..
actually, dulu aku tak suke ade blog..
sebab aku tak suke bercerite..haha..
tapi, sejak cuti nih aku suke terjah blog orang..
so, aku rase macam best lak ade blog..
aku bukak la blog sendiri! :DD

oke, berbalik pada tajuk post aku nihh..*skema lak..
lately, hidop aku memang laa teramat bosan..
malam-malam, aku lepak bilik..aku melalak..
dah tuhh je leh buat aku hepi..
dari aku senyap, then nangis..haha..
asal??sebab aku sunyi kot...
 
dulu, tyme zaman cintan-cintun aku dulu..
memang sangat-sangat sweet laa..haha..
aku rindu zaman tuhh sebenarnye..
asal rindu jee, kiteorang YM..
tak pon, kalau tahap kritikal tuhh..tyme tak ade kredit kat fon..
gune chatbox kat FB..hahah..lawak lak kalau diingatkan..
oh ye, tyme sek dulu..
kiteorang main balas email!! hahaha..
asal balik sekolah je, dengan baju sek tak tukar lagi..
aku dah check email..
sebab dulu, si dia sek asrama..so, fon memang tak leh bawak..
nak call pon, gune public..hahah..lawak la zaman tuhh.. :)

seyes, YM aku tuhh banyak kisah manis aku dengan si dia..
kat YM tuhh kan ade yang boleh lukis-lukis tuh kan??hehhe..
dulu kan, kiteorang suke lukis macam-macam..
best sangat..tapi, tuh semua kisah dulu..
kalau la masa tuh boleh berputar balik..oh, bahagie..!!
 
tapi sekarang..aku sedeh bile tengok YM tuhh..
macam tak bernyawa jee..
lately nih lak, aku suke update status kat situ..hahah..
tuh memang dah tak ade keje..
lame gile kot tak pakai..
even, kadang-kadang tuhh memang saje aku on kan..
tapi, tak ade hasil ape-ape ponn..haha..sadis ann??
 
last aku pakai YM tuh, time kiteorang ade problem..
lame sangat-sangat dah! rasenye tahun lepas..
pastu, terus senyap macam tuhh jee..
seyes, aku rindu masa dulu..
bile aku ingatkan balik, aku semakin hargai masa yang pernah aku lalui dengan dia..
terkilan tak, punye lame kenal..then, tyme hepi bersame tuh..
terus diragut macam angin..hahha..
tak ape laa..aku yakin, masa tuh akan kembali semula..
and aku lah orang yang paling bahagie! aawww!! heheh..*gedik jap
oh GOD... :'(




No comments:

Post a Comment