Thursday 7 July 2011

cepatnye.. :(

Assalamualaikum..

cepatnye mase berlalu..
lagi dua bulan jee tinggal..

aku tengah menunggu something sebenarnya..
hurrmm..tak pe2..pendam dulu..

oh ye, bulan depan, dah ogos..
bile bulan nihh timbul..aku leh senyum jela.. :)
tapi, tak mungkin boleh sehepi yang aku inginkan..
sebab bulan nihh banyak sejarah sebenarnye..
tak perlu kot nak cite..
bia laa, hati aku je tahu.. :)
 memang sangat-sangat perit aku kene tanggung..
so, aku berharap tahun nih..
tak kan ade lagi dugaan macam tuh..
kalau boleh, nak kan something yang boleh buat aku lupekan sejarah tuhh..
okay, tetibe rase pipi aku basah lak..
hurrmm..tak nak la cite panjang-panjang..
 
hurmm..oke, not easy for me laa nak lupe kisah tuhh...
pantai..aku rindu kau.. :'(
 
 






No comments:

Post a Comment