Thursday 14 July 2011

terime kasih banyak2!!

Assalamualaikum..

okay, post nihh pendek jela..
aku penat, mengantuk..sebab dapat jugak spend mase dengan budak tuhh! hehe..
alhamdulillah..arini rase makan makanan yang agak mewah oohh!!
tak sangke first time orang ajak aku makan secret recipe kat jj tuhh...
hahha..sadis ann?? actually, before nih aku ade je plan nak makan kat situ..
sempena beday die yang ke-20..nak buat suprise kunonnyee..haha..
 so, thanks so much220206 ekk!! :DD 
 
arini, aku suke gaye die..bersahaje..
oke, maksud disini layanan die..suke sangat!
tak ade la, asal jumpe tuhh nak nangis je ann..
tapi, aku nangis jugak tadi..bukan salah die laa..
salah aku..sebab gatai nak lepak sampai malam..
kan dah kene sound dengan mak aku..haha..
macam aku cakapkan kat die, jumpe die satu nikmat bagi aku! 
heheh....dengan banggenye aku gtau..hehe..
 
lastly, sory laa tadi emosi jap..die pon dah masak sangat dengan perangai aku..hehe..
p/s dari die and insyallah aku tak lupe!
nih la perempuan! emosi! cube jadi macam laki..tak yah nak pikirkan sangat..dah jadi tuh jadi jugak laa.. :DD
*okay, terase lakk senangnye pikiran laki tuh kan?? tak yah nak pening2..dieorang jenis macam, let go jelaa..
kan mudah...yess, woman is complicated! hehhe..

orite..tido3! nyte2! :DD
 
 
 


No comments:

Post a Comment