Tuesday 26 July 2011

Assalamualaikum.


dah jarang aku update blog nih kan. macam mood semangat tules blog tuh kejap jee hidopnye..huhu..okay, actually tak banyak bende pon aku nak cerita. lagi2 tengah demam nih. :( doakan aku cepat sembuh ye!

firstly, aku harap die selamat kat sane tuhh. and selamat jugak pulang sini nanti. lately, banyak sangat masalah datang.huhh..untuk ko, aku dah banyak kali kan pesan, if ko dah berubah hati untuk terime orang lain. xpe, cakap je kat aku. actually, aku nak sangat ko cakap depan2 dengan aku. memang betol cakap ko tuh if ko buat macam tuh. aku lak yang berubah giler. tapi, aku rase dah tibe kot masenye, aku kene dengar semua penjelasan ko tuh..tak sangke banyak cerite ko yang aku tak tau. btw, thanks hari tuhh ko dah cerite serba sikit. hurmm, tuh jela nak cakap, oh ye, ogos semakin hampir laahh.. :D

No comments:

Post a Comment