Wednesday 6 July 2011

wayang jom!


okay, aku terigin giler nak tengok cite nihh..
semalam dah sampai terbawak dalam mimpi..haha..
ingat lagi, aku punye syiokknye makan pop corn dalam mimpi tuhh..hahah..

nak ajak  member, keje pulakk..
yang budak tomey mira tuhh tak balik lak..
oh ye, tadi aku cakap kat orang tuh mira ni balik next week..
hahaha..sory la..dua minggu lagi die balik..haha..tibai laa..

nak ajak budak tuh busy dengan kejenye pulakk..
bia laa..rasenye keje die tak kan abes kot..
cuti pon ade keje...haha..
*orang penting..:D.
 
untuk dia, tak kesah laa nak jumpe aku ke takk..
asyik aku je ajak die kua..
macam yang aku cakapkan kat die..
nak jumpe raye je pon bolehh..
diekan perlukan perhatian orang lain dari aku...
huh..agak kecik atie di situ..
dah laa..ade jodoh, jumpe laa..
jumpe tepi jalan kee..
jumpe kat pasar ke..ann??haha..
*actually, baru je jumpe..dalam mimpi..
hahaha..
okay, nak terus nak keje sebagai suri rumah! :DD

No comments:

Post a Comment