Saturday 9 July 2011

maafkan saje

Assalamualaikum. okay, post kali nihh sebab tadi ade someone tuhh mintak maaf kat aku. macam besar sangat la salahnyee.hehe..aku maafkan sajee.. :)

untuk kau, actually..aku admit laa. aku pernah rase benci sikit dengan ko..hehe..aku jujur..aku nih, jenis yang kalau aku benci someone tuh..aku tak kan terus membenci..sebab aku tak suke perasaan macam tuh sebenarnye.. aku nak jee kawan dengan ko baik2..dengan care tuh aku rase aku tak kan simpan pape dah dengan ko. sebab dah jadi macam kawan kan? so, bile dah namenye friendship..i would appreciate it..
aku nih, simple je orangnye.tapi, kadang2 complicated gak! hahah..aku terime je someone tuh walau macam mane sekalipon..tapi, bile ade perasaan benci..aku try untuk rapat dengan die..*yang nih cabaran! :DD

oh ye, dulu time sek aku penah benci sorang minah nih..hahha..aku saket hati giler tengok muke die..tak tahu la nape..then, kiteorang dapat kelas yang sama..waahh..cube ko bayangkan..orang yang ko benci,terpakse pulak tengok muke die hari-hari..huhh..siksa kott...hahha..dan mule la saat tuh, aku try kenal dengan die..share cerite semua..tup,tup..kiteorang rapat!! haha..aku admit kat die lagi yang aku penah benci die..hahah..tengok, dengan mudahkan nak hapuskan benci tuh sebenarnye..tuh care aku laa..hehhe..bak kata orang, jangan terlalu bencikan orang..lama2 tukar menjadi sayang! dan sebaliknye.. :DD okay laa..tuh sajee.. :)

*rindu buat perenggan macam nih..hehe..

No comments:

Post a Comment