Monday 11 July 2011

berjaye jugak!!

Assalamualaikum..

okay, aku rase mengantuk giler sebenarnye nihh..
tapi, nak jugak buat entry nihh before aku tido....hehhe..

yeah..!! firstly, aku nak ucap tahniah kat diri aku sendiri..sebab??
for the first time aku lepak sorang-sorang..haha..
sumpah, aku rase puas sangat! 
sampai2 jee kat JJ tuh..
aku blurr jap..sampai aku konfius tengok escalator nih nak turun ke naik???hahahah..
nak tahan covernye pasal..
aku dengan selambe aku lalu jee depan escalator tuhh..
then, aku duduk kat kerusi jap..aku tenung escalator tuhh betol2..hhahaha...
lawak gile laahh..
oh ye, tau kan aku memang kempunan giler nak tengok transformer..hehhe..
aku bersyukur sangat tadi, ade satu seat je kosong..hahah..
memang ramai giler laa orang tadi..rimas!!
ingatkan tak ramai..yela, tyme orang keje kan..
 
then, lepas aku beli tiket wayang semua..
aku g cari novel perlukan cinta yang aku nak tuh!!!
untuk makluman, aku baru je habis bace novel tuhh..hehe..
best giler weyh cite tuhh..
sumpah, aku nangis.. *hati macam kapaskan?huhu..
tapi, agak sadisnye aku cari jugak jawapan teka-teki tuhh..
tapi, tak dinyatakan pulaakk..hhaha..
tak pe la..tuh tak penting..yang penting, cite die memang best!! hehehhe..
 
lepas setel ape yang aku nak kan nihh..
tetibe perut aku bagi isyarat lapaa..haha..
aku pon, makan laa KFC..
boleh pulak tadi ade sorang mamat tuh pon makan sorang2 jugak..
dah ar dok belakang aku..
so, kiteorang memang ade chance nak tengok each other sebab depan aku tuh ade macam cermin..hhaha..
tapi, aku tak de la nak usha die memanjangkan...
karang die perasan, segan aku..!! hahha..
so, nak ilangkan perasaan untuk usha die..
aku men game sambil makan! hehehe...

so, aku bersyukur sangat-sangat..
 aku berjaye buat semua tuhh..
untuk rase happy n tunaikan ape yang aku nakk..
tahniah la yee..anda memang hebat!
thanks GOD..make me strong.. :))
alhamdulillah...

tak caye aku tengok wayang sorang2??ni aku ade bukti!! hehe..
tengok tuhh...seat depan sekali..
memang terbaik...! hehhe..


 okay..tuh saje cerite aku..nak tidoo..! nyte3!! :DD

No comments:

Post a Comment