Tuesday 12 July 2011

pelik!

Assalamualaikum..

actually, aku ngigau petang tadi..hahaha..
aku tak penah kot sebegini rupe...
tuh laa tido lagi time asar..padan muke..hhaha..
aku admit, lately macam2 bende pelik jadi kat aku..
dunno why... :'(

alkisahnye, begini..
aku dengar fon aku bunyi..
aku dengan samar2 je nampak name yang call aku tuhh..
aku angkat laa..
aku panggil orang tuh banyak kali..
tapi, die senyap jee..
tension gile..dah call cakap laa..ni senyap je..
sampai saket kepale aku tahan marah..hhaha..
then, aku sedar2...rupenye aku ngigau! hahha..
aku tengok2 fon aku elok jee kat sebelah bantal aku tuhh..
tangan aku yang kat telinge..hahha..lawak kan?
tapi, tuh la hakikatnyee...hehe..
seyes, aku tak penah ngigau sampai bercakap2..hahha..
tapi, kadang2 laa time aku demam panas..
aku suke ngigau..
time kat matrik, aku demam panas time tuh..
tengah2 tido tuh..aku tetibe bangun..g bukak pintu bilik..hahaha..
aku berdiri kat muke pintu tuhh..
then, aku g katil...sambung tido..hahha..
tak tau laa ape motif aku nak bukak pintu tuhh..
so, pada future husband aku nanti..
time aku demam panas, tak yah la tido sekali..
tengok gelagat bini ko nih cm nee..hahha..
okay laa, nak tido.. nyte2!! :DD


No comments:

Post a Comment