Friday 1 July 2011

sekali lagi


sekali lagi! hehee..
tadi aku tengok cite ni ngan kakak tersayang..
bukan selalu dapat lepak sekali gitu..
dah dapat, memang bez! hehh..

oke la..
cite ni best bagi aku!
aku bagi 4 bintang jelah..hehee..
1st, of kos la sebab adek mia tuh...
yang sanggaaattt comelll..!!
 
actually, aku nangis tengok cite nihh... :(
tak sangke kua-kua je wayang, kakak aku nangis jugak??haha..
*ternyata memang hati macam kapas! :)
aku rase, tak rugi la siape yang tengok cite nih..
 
saya janji, saye akan jage awak sampai mati...  
ni dialog shaheizy sam..hehhe..
dialog nih mengingatkan aku kat someone.. :)
sampai sekarang aku still pegang lagi janji nih..
even, belom tibe mase untuk jage die sepenuhnye..
tapi, aku yakin..satu hari nanti..
yee, satu hari nanti..!! :)
*dengan nada yang penuh semangat! heheee...
lastly, tengok la cite nihh! heh..
 

No comments:

Post a Comment