Friday 22 July 2011

hari kenangan manisku

Assalamualaikum. harini 22 july! yeaahh..! bile tibenye 22 nih, aku rase nak senyum jee..hehe..sebenarnye cite 22 nih bermula dari 22 feb 2006.. tak perlu laa nak cerite secare detail..bia laa aku dengan die je yang tahu..:)


okay, plan aku untuk kali nih, aku nak share kisah manis aku dengan orang yang special bagi aku untuk setiap kali 22 hb dalam setiap bulan! ;) dulu, ade blog khas untuk 22 nihh, tapi..sekejap je bertahan..biase laa janji yang tak mampu nak tunaikan.. :'( ehh..tetibe tacin lak aku nih.. chill la babe! :)

orite, dulu setiap kali 22 hb..kiteorang biase laaa bergayut..start dari 12 a.m tuhh sampai la 2-2 rase mengantuk..kadang2 tuh sampai abes kedit..hehe..nak lagi hebat, asal 22 hb cepat2 buat SUPER SAVER!! 2-2 lak tuh buat, kalau die punye super saver tuh dah abes, aku lak buat...hahhahaha..bile ingatkan balik, memang kelakar..tapi, tuh la yang manisnye.. :) <3

then, perbualan kami..hanye ucapan antare kami saje..yang nih special..hehe..tapi, semua tuh hanye tinggal kenangan..dan ape yang ikatkan antare kami hanya satu janji *copy ayat die :DD yang akan memberi banyak makne untuk kami..hehhe..btw, only stayed for three years.. <3 <3 <3 itu saje untuk bulan nih..bulan depan, cite lain pulak..!


No comments:

Post a Comment