Tuesday 5 July 2011

bermonolog sebentar

pikir la positif..
dia maybe perlukan mase lagi..
*tapi,nape still boleh kontek orang lain.. :(
aku tau, ko jeles ann?? haha..
bia laa...maybe tuh care die nak hilangkan bosan or tension dengan keje dia..
tak pon, tempat die nak kan perhatian..
kalau ko tempat die pon..boleh ke idop sorang2 dalam tempoh yg lame? tak ann?
so, pikir laa perasaan die pon macam tuh jugakk..

*tapi, aku sorang2 je kat sini..nangis sorang2..perlukan dia utk mase nihh..
tapi, die tak ade pon untuk aku..
tyme die perlukan aku, aku sentiase ade je utk die..
ko sure ke??mane ko tau..memandai jee... :P 

tapi, agak sadis kott..ermm..
tak ape..aku tau, ko nangis sebab nak luahkan ape ko rase..
then, ko kuat semula kan??
sebab tuh kan care ko.. :)

yakin la air mate nihh one day nanti akan ukirkan satu senyuman..
yang akan bermakne untuk diri ko sendiri..
insyallah, maybe nih satu ujian untuk ko nak dapatkan kebahagiaan tuhh..
sabar la k..if die datang semula untuk ko..
n die tunaikan janji die dulu..
yess..that ur true love..
and, aku pasti ko laa orang yang paling bahagie tyme tuhh..
senyum laa..tak mau sedeh2.. :))

so, wahai hati...kalau awak sayang die..still tunggu die..
sabar la dengan ujian nih..
ingat kan pesanan die ape...
so, now...bagi ruang untuk percayekan die k..
just be cool orite?? :P

cinta sejati adalah tetap menyayangi walaupon pernah disakiti..
tetap menunggu walaupon ditinggalkan...



No comments:

Post a Comment