Saturday 9 July 2011

mungkin itu yang terbaik

Assalamualaikum..

ermm..belom mula lagi aku nak cakap pape,rase nak nangis..
ape kess..aduuhh...dah2..senyum2! :)
actually, pasal semalam laa..
aku agak terkilan + terkejut sangat..
yang aku menanti sekarang nihh..
tak menjadi lagi...

okay, aku admit laa..nak tengok wayang tuh dengan dia sebenarnye..
ermm...tapi, tak pe laa..lagipon ayah die yang ajak kan..
lagipon, tak mati pon if aku tak tengok cite tuh dengan die ann??
boleh jee aku download cite tuh kat mane2 nanti..hehe..
ajak kakak aku tengok, tak minat laaa..ape laa..
teman jela orang tengok, tak pon hantar je orang kat situ.. :'(
ermm...naseb2...

oh ye, aku agak kecik hati dengan die..
sampai bile aku nak sabar macam nihh..
aku takot tengok masa sekarang..
dah singkat sangat...
seyes, aku nak masa yang tinggal nih dengan die..
tapiii....die macam tak rase pape jee..
tak pe laa..even, perit sebenarnye perasaan aku sekarang nih..erm..let go jelaa..
 aku luahkan lebih2 kat die, takot aku macam memaksa die..
 
so, just take it easy..
bagi jee die masa..if die dah ready nak cakap n jumpe aku tyme raye ke...
nak buat cam ne, tuhh kehendak die..aku ikotkan saje..
bukan terpaksa oke, tapi..aku hormat keputusan die..

so, wahai hati...aku dah pesankan jangan mengharap lagi..
tapi, kene yakin tau..maybe bukan hari..tapi, hari yang akan datang..
die akan bahagiekan ko...ko sabar ehh??
doa jee banyak2 tau..
insyallah, ade hasilnye..
Tuhan tuhh lagi memahami isi hati ko..
be strong oke!! aku tau la hati ko kental...
ko sebenarnye, cepat sangat down..tuh je masalahnye..
dah2....layan music jom!! :DD
 

No comments:

Post a Comment